luni, 14 februarie 2011

Recwiem


De fapt… Ce este dragostea ? … Un foc mistuitor ..care ne distruge sufletul, ne transforma simtirile in cenusa, ne lasa fiinta golita sufleteste, ne transforma in jucariile sortii !.. Ciudat, nu ? As vrea , ca in orice astfel de joc , papusile sa ramana pereche ! Cu , sau fara suflet ..singuratatea doare !...
TU esti EU ! ... Si EU sunt TU !... Asta este dragostea!... Dar oare..ce s-a intamplat , acum cand ...EU sunt EU , ...Si TU esti TU?!...

Amintiri dulci amarui,
Imi coplesesc fiinta indignata.
Cu-necaciune de gutui..
Lovesc in sufletu-mi deodata!


As vrea sa uit !... Aici !..Acum!...
Sa scap de apriga-mi furie!..
Sa sper ca la sfarsit de drum,
Va fi un gram de bucurie!


Povestea noastra a murit,..
Si timpul crud, a ingropat-o!..
Noi stim ca sincer ne-am iubit!
Dar tot ce-a fost .. a fost odata!...



                                                                                                                         

                                                                                                                                Vitelaru Ioana Silvia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu